fredag 4 maj 2012

Friska upp dina tysk-kunskaper inför semestern.

Sommaren och semestern börjar närmar sig. Är det dags att skrapa ihop de gamla resterna ifrån Tysk-undervisningen på högstadiet? Ställ frågor till mig, så ska jag försöka hjälpa dig.
Jag är uppväxt i lilla Mariannelund i Småland och när jag var 19 flyttade jag till Hannover där jag bodde i 13 år. Nu lever min lilla familj och jag i Skara sedan 4 år tillbaka.
Jag har haft undervisning i turisttyska på Medborgarskolan här i Skara och sedan hösten 2011 läser jag till tysk-lärare på gymnasienivå mot Dalarnas Högskola.

1 kommentar:

  1. Ooohhh, vi tycker tydligen om samma bakgrund :) Jaja, jag ska nog ändra min, du var ju först... Fin blogg du har gjort - du kan ju lägga in adressen i forumet, jag gjorde en extra tråd där.
    Jag tycker att det här är kul :-D Vi hörs snart!
    Kram

    SvaraRadera